6:00 – 8:15
- przychodzenie dzieci
- zabawy w kącikach zainteresowań
- praca indywidualna z dzieckiem
- poranne ćwiczenia ruchowe
8:15 – 8:30
- przygotowanie do śniadania
- czynności samoobsługowe w łazience
- kształtowanie nawyków higienicznego trybu życia.
8:30 – 9:00
- śniadanie
9:00 – 10:15
- zajęcia dydaktyczne z dziećmi z zakresu umiejętności wysławiania się i logicznego myślenia
- poznawanie pojęć matematycznych
- kształtowanie nawyków społeczno – moralnych (dziecko jako członek społeczności stosowanie norm i zasad przyjętych w społeczeństwie)
- zdrowotnych i estetycznych oraz umiejscowienie człowieka w środowisku
- zajęcia muzyczno – ruchowe (rytmika)
- zabawy i zajęcia w języku angielskim.
10:15 – 10:30
- ćwiczenia relaksacyjne, napinająco – rozluźniające.
10:30 – 10:45
- przygotowanie do drugiego śniadania
- kształtowanie nawyków higienicznego trybu życia.
10:45 – 11:15
- drugie śniadanie
11:15 – 12:45
- ćwiczenia i zabawy ruchowe w terenie
- spacery, wycieczki do lasu, odkrywanie elementów środowiska.
- przygotowanie do zajęć i zajęcia plastyczne, techniczne, konstrukcyjne, manualne, muzyczne oraz teatralne.
- rysowanie oraz malowanie z wykorzystaniem różnych technik, nauka piosenek z wykorzystaniem instrumentów muzycznych
- odpoczynek-relaksacja
12:45 – 13:00
- przygotowanie do obiadu
- kształtowanie nawyków higienicznego trybu życia.
13:00 – 13:20
- obiad
- mycie zębów.
13:20 – 13:30
- odpoczynek
- czytanie bajek
- słuchanie muzyki
- śpiewanie piosenek
13:30 -17:00
- praca indywidualna z dzieckiem
- zabawy dydaktyczne
- gry planszowe
- zabawy muzyczne, plastyczne
- zabawy dowolne wg zainteresowania dzieci
- zabawy ruchowe na placu zabaw
- kółko kreatywnej twórczości